“Народът иска хляб и зрелища”. |
fen |
2009-04-20 14:27 |
“Народът иска хляб и зрелища”. Малцина са хората в България успешно претворили римската поговорка в родния шоу бизнес. Всъшност това са няколко успели мъже, конкуриращи се помежду си. Един от пионерите е Нико Тупарев. Той е роден през 1971 г. в София. Завършил е Българо-датския колеж. Едва 21 годишен става шеф на дирекция “Маркетинг и Реклама” на “Пепси кола”. От 1992 г. е един от четиримата собсвеници на продуцентска къща “Сиа Адвъртайзинг”, наложила се на пазара като успешна в създаването на тв.предавания, игри, клипове и откриване на нови лица.
Дебютът на Нико в продуцентския бизнес е предаването ‘Вкусно” по БНТ, но най-голям успех му носи риалити формата “Биг Брадър”.Любовният триъгълник в "Биг Брадър 2" и присъствието на Азис във "VIP Брадър 2" му донесоха изключителен рейтинг и търговски успех.
Зад името му стоят още предаванията „Стани богат“, ”Сделка или не” и “Островът на изкушението” по „Нова тв“, „Рекламна пауза“ и „Любовни квартири“ по БНТ, "Сблъсък" и "10-те най" по БТВ. От скоро Нико помага и за "Вечерното шоу на Азис”, а най новата му продукция е супер успешното състезание "Dencing stars".
„Трябва да се смени цяла една философия: не да се мисли само как да се краде, а да се мисли как да се върши работа. Има толкова много полезни неща, които могат да бъдат направени и да спечелиш от това."
|
Нико |
AZ_14 |
2009-04-20 14:41 |
Tя затова ли Пепси-Кола не успя да се наложи на нашия пазар,щото Тупарев и е бил шеф маркетинг и реклама?А е много лесно да вземеш готов продукт и да го продадеш в случая ББ...не изисква много акъл.Не ми го хвалете толкова,нека влезе в къщата и ще го видим ха ха
|
... |
AZ_14 |
2009-04-20 14:48 |
..а и забравих как великия Тупарев облиза гъза на Евгени Минчев...и се е продал отдавна на мобилните оператори...
|
поговорката за лисицата и гроздето |
fen |
2009-04-20 15:01 |
Нали знаете поговорката за лисицата и гроздето, което е кисело?
|
фенче |
AZ_14 |
2009-04-20 15:05 |
Измисли нещо по-умно,не ми цитирай чужди поговорки,същия си като Тупарев май,плагиат...
|
От зрелище до зрелище.... |
kingship |
2009-04-20 15:12 |
Тупарев направи от един формат, който би могъл да бъде интересен социален експеримент, махленско зрелище. Това не е признак за величие, а за посредственост.
|
преса |
AZ_14 |
2009-04-20 15:15 |
НАД един милион ще бъдат разходите на продуцентите, които се заеха да правят третия сезон на „ВИП брадър". В същото време шоуто и звездите в него събират средно по около 100 хил. лева за всяка благотворителна акция, а целият сезон ще продължи осем седмици. Простата сметка показва, че похарчените пари за разглезените ВИП-ове доста ще надхвърлят парите, които ще отидат за сираци, самотни майки и социални домове.
„Важното е, че някой въобще се сети да помогне на. хората. Не е редно да се смятат
колко пари са похарчени за шоуто, защото все пак сме първите, които са готови да дадат парите от sms-ите и личните дарения за благотворителни каузи", категорично защити идеята на „ВИП брадър" човек от ръководния екип на шоуто.
Въпреки неговата убеденост зрителите коментират как може участниците в шоуто да вземат хонорари, за да се впуснат в една иначе благородна идея. Точно за хонорарите на Тодор Славков и компания ще бъдат похарчени най-много пари. 130 хиляди лева е таванът на възнагражденията. Само един човек в Къщата е взел подобна сума. Според непотвърдени слухове именно внукът на Тато е прибрал тлъстичката сума, за да влезе в играта. Трима от останалите съквартиранти са прибрали по 50 хил., седмина по 20 хил. и шестима са се съгласили да участват срещу скромната сума от десет хиляди лева. 17-те съквартиранти са прибрали общо около половин милион. Сумата набъбва с още около двеста хиляди лева, като се вземат предвид и хонорарите на гостуващите звезди. Така водещите участници в благотворителната идея ще приберат поне 700 хил. лева за личните си каузи, които нямат нищо общо със сирачетата и самотните възрастни хора. Немалка сума пари ще отиде и за заплатите на огромния екип, който се е заел да прави шоуто. Трима главни сценаристи и трима водещи си разделят по около 50 хил. лева на месец или общо 100 хил. за осемте седмици. Още 50 хил. са отделени за чалга звездата Камелия и още толкова за заплати на останалия екип в шоуто. Простата сметка е, че само за хонорари и заплати са похарчени 800 хил. лева. Заедно с останалите пари за разходите около звездите и средствата, отпуснати за обзавеждане, сумата е над един милион лева. Тази година продуцентите са решили все пак да спестят малко пари от интериора на луксозната къща в Нови хан. Въпреки че мебелите са на световноизвестни дизайнери, бюджетът е ограничен
„Разполагахме с много по-малко пари за обзавеждане за разлика от предишните предавания. Решихме интериорът да е компилация от различни стилове, отиващ към кич", казва дизайнерът Кирил Янков.
Колосалната сума за реализирането на „ВИП брадър" щеше да стигне предостатъчно за построяването и ремонта на няколко социални домове. Звездите на шоуто засега успяват да събират по около 100 хил. лева на месец.
„Няма да е учудващо, ако все пак звездите успеят да изравнят парите, които са похарчени за техния рахат в Къщата на „ВИП брадър". В края на шоуто ще става все по-интересно и хората ще се активизират с пускането на sms-u. Напоследък и доста богати хора се запалиха по идеята да помогнат на изпадналите в беда и също започнаха да отделят от своите средства доста солидни суми ", обясни човек от шоуто. Според него продуцентите на „ВИП брадър" и по-точно Нико Тупарев много добре са си направили сметката. Изпълнителите на риалити шоуто хем калкулират огромни приходи от sms-и и реклами, и в същото време отделят една немалка сума за благотворителност.
„Няма по-добра идея от това да покажеш кирливите ризи на БГ звездите и в същото време да замаскираш своята идея с благотворителността. Не е случайно, че шоуто се гледа толкова много и дори мина комиците по рейтинг. Хората хем искат да видят известните в неформална обстановка, хем са запалени от общата кауза да помогнем на изпадналите беда ", допълни човек от екипа на Нико Тупарев.
|
компанията Гергов и Тупарев |
AZ_14 |
2009-04-20 15:20 |
Азис е поискал 50 000 лева, за да влезе в риалити шоуто “ВИП Брадър 3″ само за седмица. Фолккралят е пожелал да бъде сред звездните съквартиранти, за да е близо до приятелката си Ивайла Бакалова. Не е известно как ще реагират на поредния каприз на Азис собствениците на частния канал ТВ 2, с който чалга кралят има перфектен договор. Според някои проблемът бил уреден от медийния бос Красимир Гергов, който се води консултант на частната телевизия. Гергов дърпа конците и на продуцента Нико Тупарев. Азис се появи на старта на “ВИП Брадър 3″, но само за да бъде кавалер на миската Ивайла Бакалова. В телевизионните среди се шушука усилено, че всъщност Азис влиза в шоуто и като провокация към Ицо Хазарта. При влизането си .в предаването Хазарта поставил като условие пред сценаристите кои родни знаменитости да не влизат в Къщата. “Евгени Минчев и Азис бяха сред хората, които посочих, че не искам да влизат с мен. Така се договорихме с продуцентите, мисля, че го има в договора ми”, разкри рапъра дни преди да стане известно, че Азис също ще участва в риалити шоуто. С изявата на костинбродския славей доминацията на чалга звездите става пълна. Освен че Софи Маринова и Милко Калайджиев са във “ВИП Брадър”, към шоуто като водеща е привлечена и Камелия. фолкизпълнителките Анелия, Емилия, Преслава и Галена също ще участват в шоуто. Те са избрани за застъпници на няколко от участниците при евентуални номинации.
|